Mentalträning & Tävlingar

Hej hej!

Mentalträningen igår var bra, man fick tänka till och analysera sig själv.. Jag ser fram emot nästa gång som jag tror blir lite mer personlig. Det här var ju mest "genomgång" och grunder för att kunna gå vidare till det roliga sen. Nästa gång blir den 18:e April =)

Nu har jag tittat runt på lite tävlingar, det ser nog ut som att det kommer att blir ganska många helger i rad för min lilla häst till en början;
10/4 Björklinge 1,10
16 eller 17/4- Djursholm 1,10 - 2:a omg för allsvenskan
22/4 Rådmansö 1,10 eller 1,20 - har inte riktigt bestämt mig än. Beror på hur han känns..
Sen blir det lite tävlingsvila till
15/5- 1,20 tierp
21/5 div.2 omg.3 - 1,10
Sen tror jag att det blir rådmansö igen den 6/6 - 1,20
Planen kan ju förändras snabbt, men den här planen känns ganska bra till en början. Jag hade gärna åkt på samma meeting som Charlotte men jag känner att pengarna tyvärr inte räcker till, det är ju ganska dyrt med meetings.. =/

Ha en bra dag!

Kram =)

Kommentarer:

1 Charlotte:

skriven

Det är jättekonstigt det där med tiderna... Har skickat bilderna nu, hoppas de kom fram till dig å ingen annan!

Kommentera här: