Jäkla skit

Upp som en sol ner som en...

Vet inte hur jag ska sammanfatta det hela, Nenne som känts så himla fräsch den senaste tiden var inte alls med på noterna igår. Kändes som att han trampade snett på framridningen, linkande lite innan det gick över för att sen vara fin igen. Provade hoppa lite o han var fin, tills vi gick över i högervarv där han var lite stel med bjöd bra på hindret som var en liten oxer som låg på typ en meter...överhoppade sig rejält två ggr innan han inte ville mer...så jag strök mig. Nått är galet men jag vet inte vad, om vi har tur var det bara ett litet snedtramp som han kände av...han får vila idag o sen rider jag imorrn igen o ser hur det känns!

Så himla tråkigt när jag verkligen var taggad att komma igång igen och han har varit så pass fin...Man blir lite lätt less!

Visste att nått var tok när han för en gångs skull stog o vänta på transporten så snällt så snällt...;-)




Kommentera här: