Snabb uppdatering

Godmorgon!
 
Dålig aktivitet här.. men allt bara flyter på nu så dagarna bara försvinner - på ett bra sätt! Mycket roligt som händer =)
 
De senaste dagarna har jag trimmat Nenne lite på ridbanan. Det känns att jag nöjt mig med "ganska bra" den senaste tiden och nu de senaste dagarna har jag krävt lite mer än så. Han har tagit det bra och mot slutet av passen har han varit ritkigt fin!
Igår plockade jag fram några cavalettibockar och galopperade över också, nyttigt för honom med lydnadshoppning och nyttigt för mig att träna avståndsbedömning. Dessutom tusen ggr roligare än att trimma utan bommar... =)
 
Idag är tanken att jag ska rida Miss C och Nenne får vila.
Imorgon ska hela högen hoppas och på Söndag tror jag att jag passar på att rida ut. Sen ska ju Robban till Enköping också och gå kval, det får man inte missa (han är ju redan kvalat men mest för rutin)!
 
Förresten så har jag "råkat" köpa ett jättefint sadelskåp i plåt. Sara skulle få ett sponsorskåp men det blev lite tillbucklat i frakten så jag fick köpa det för en billig peng. Så nu måste jag ju leta upp ett meeting att åka på så jag får visa upp det!
Försökte ladda upp en bild från telefonen men det gick som vanligt inte....suck! Ska försöka ladda upp bilderna på min dator hemma någon dag. Bilderna från kvalitén har jag heller inte fått än... Men vad gör det om hundra år?
 
 
Ha en bra dag allesammans!

Kommentera här: