Lyser med min frånvaro...

Godmorgon!

Tänk att det redan är fredag, det var ju Söndags kväll nyss och vi stog och stampade i Södertälje i väntan på att lagklassen skulle börja.. Konstigt att tiden kan gå så fort!
Hoppas att den börjar gå liite saktare nu när vädret är på topp, så himla underbart att vakna på morgonen och det är ljust och sol ute =)

I veckan har Nenne som sagt fått en ganska lugn vecka. En liten snabbuppdatering kommer här:
 I måndags blev det vila och tisdagen nalkades barbackaridning, mest för att jag kände mig lite busig.. =p
I Onsdags red jag ett mer ordentligt pass och passade på att lägga uten bom på ridbanan för att göra det hela lite roligare. Igår longerade jag ca 30 minuter på ridbanan.
För att sammanfatta det hela så har jag en ganska pigg 17-åring, formen är så gott som på topp!

Idag och helgen ser inte ut att bli så mycket mer ansträngande. Det kommer nog bli mest skogen och bus, kanske ett hopp pass om det hinns med. Annars får det bli i början av nästa vecka =)

Men först, som vanligt, blir det jobb så att jag kan springa härifrån och till stallet lite tidigare. Kanske..! =)


Kram

Kommentera här: