Mera bilder

Godmorgon!
 
Kom hem för ca en timme sen efter det gigantiska utsläppet av tre hästar, mycket ansträngande.. att man sen kollade vattnet till alla gjorde ju att man nu är helt slut, hihi... =p
 
Eftersom jag var duktig att ladda upp alla bilder från mobilen till datorn igår så tänkte jag bjuda på några diverse, alltid kul med bilder =)
 
Kan börja med en jämförelse hur Nenne såg ut i vintras och hur han ser ut nu.. Han är ju alltid så himla svår att hålla vikten på över vintrarna men i år tyckte jag att jag hade lyckats ganska bra! Musklingen därimot är det ju lite skillnad på (man får nju inte glömma att han var sjuk ett bra tag under hösten/vintern också..)
 
I vintras
 
 I mars när han varit igång ett tag..
 
Häromdagen!
 
 Lite skillnad är det på sommaren och vintern! De första åren var värst innan jag lärde mig hur kopiöst mycket mat han behöver det lilla djuret. Jag som är en förespråkare för mycket grovfoder kan säga att han fick äta tills han inte orkade mer ett tag och det räckte inte. Så han får mycket krafft groov under vintern nu för tiden =)
 
Som bonus för att jag känner mig så duktig så får ni en liten film på när jag longerade för någon vecka sen =)
 
 
Ignorera ekorr ljuden i bakgrunden, hihi! Av ngn anledning så blir man så himla lat så fort matte släpper pisken och tar upp telefonen ;)
 
Imorgon blir det lite andra bilder om ni har tur!
 
 

Kommentarer:

1 Åsa:

skriven

Fina Nennis :)
Så rund o go!

Kommentera här: