Jag klättrar på väggarna!!

Det här med en "bara göra ingenting semester" är verkligen inte min grej, jag har verkligen svårt för att göra ingenting... jag är typ som en såndär jobbig unge som inte kan roa sig själv utan frågan sina föräldrar "vad ska jag göra nu" hela tiden...! Jag får ont i magen av att sitta still...hihi!  
 
Lite har vi iallafall gjort denna vecka, i tisdags var vi bjudna på restaurang och i onsdags så var jag och Johan på Tom Tits, det var ganska intressant men vi kom överens om att det var roligaren när man var yngre eller så skulle man ha haft ett barn med sig så man kunde putta fram ungen vid alla roliga grejer... för där stog det såklart tusentals barn hela tiden, känns inte helt rätt som vuxen att armbåga sig fram... =)
 
I Torsdags var vi på en dagstur till Kolmården med några vänner. Det var himla trevligt att strosa runt där och titta på alla djuren, trots lite regn (men då var de inte överdrivet mkt folk iallfall..). Vi åkte deras nya (are?) linbana och den var faktiskt över förväntan! Eftersom jag är sjukligt höjdrädd så kunde jag inte riktigt koncentrera mig till en början men sen när alla djuren kom så var det som bortblåst, lejon bjöd tom på en liten show där dom sprang runt och röt och levde omkring, då ville jag faktiskt åka lite högre upp, herregud så dom kan ryta... =p
 
Igår hjälpte jag till att måla stallet litegrann, ska fortsätta idag tänkte jag. Det blir så himla fint! Men det är sjukt mycket att fixa i ett gammalt stall även fast man håller efter lite varje år, hästarna hjälper ju inte direkt till när dom ska äta på inredningen heller... 
 
På Söndag åker vi iallafall och hämtar nytt hö till hästarna och hämtar hem dom, jag längtar!!!
Till en början så behöver hästarna fötter en liten makeover, riktiga betesfötter har dem blivit.. Nenne har tom tappat båda bakskorna.. men men det är ändå dags för hovis att komma så det är bara att bita i det sura och se glad ut, dom är iallafall hemma då.. =)
 
Orkar inte laddda upp Kolmårdenbilderna nu, har inte ätit frukost än.. det blir kanske senare!
 
Finaste!!
 
Ha det bra o hoppas att solen tänker visa sig lite idag!
 
 

Kommentarer:

1 Åsa:

skriven

Du får komma förbi här så ska jag lära dig hur man gör ingenting en hel dag! :)
Annars så verkar du ju faktiskt ha haft fullt upp mest hela tiden :)
Kram

Svar: Hihi jaa men jag skickar ju sms till dig men inget svar får man...! Får kanske ta en liten fika till veckan! =)
Angelica

2 Åsa:

skriven

Förlåt då! :)

Kommentera här: