Smidig som ett kylskåp..

Alltså, visst att jag brukar få lite lätt träningsvärk efter att jag hoppat alla Saras ungdomar men detta tar priset! Jag tror att jag sträckt varenda muskel i kroppen i det första försöket att sitta kvar under min avtrillardag... Är det så här det känns att bli gammal, jag tror att slutet är nära nu..hihi!
 
Igår hade jag ju tänkt att hoppa lite men jag orkade inte bära fram några hinder med min gamla kropp... så jag red ut en sväng i stället. Hujeda mig vilken stark och pigg häst jag hade! Tur att jag inte kände mig lika stel och öm i kroppen väl uppe i sadeln för jag var tvungen att bromsa lite... =)
 
Idag blir det iallafall lite hoppning, får se hur mycket jag orkar bära fram men hoppa ska jag, ska försöka bära fram något som ger lite flyt  - måste ju träna lite eftersom det är tävling på Söndag!
 
Känner mig lite lätt vimsig och osammanhängande för tillfället... återkommer om hur hoppningen gick!
 
Snor en liten bild från Sara på nya hoppstjärnan...
www.saragronvall.se
 

Kommentera här: