Hungrig

Godmorgon!

Uppe i tidig arla idag för att jobba någon timme innan det är dags att åka till sjukan o kolla magen. För er som missat det så har jag ju typ svergies sämsta mage tror jag, eller nästan iaf.. I vilket fall som helst kan jag slå vad om att dom inte kommer hitta något, känner det på mig..!

Efter sjukan blir det jobb några timmar till innan jag ska åka och träna med Joelle! Cilla är i globen med sin dotter som rider ponnygaloppen (så ni får heja lite extra mycket på dom!!) så hon kunde inte vara med.
Tur att snälla Åsa finns som hjälper mig att mocka till Nenne och sen följer med till träningen!! Jag har sagt det tusen gånger förr och säger det igen - vad skulle man göra utan Åsa???

Igår blev det en tur på banan, som vanligt. Blev lite trava över bommar och lite mer galopp faktiskt! Jag börjar få in snitsen på detdär med barbackaridning nu så det börjar gå riktigt bra emellanåt! Vänster galopp gick finfint, även höger som är lite svårare kändes ok men när han började kännas lite för glad så fick det bli trav igen.. =)

Återkommer med resultat av Joelle träning!

Ha en bra dag =)

Kommentarer:

1 Åsa:

skriven

Ja hur skulle man klara sig utan mig? Det har jag undrat många gånger! ;)

Ska bli kul i kväll! Har aldrig sett Kattis ha träningar!

2 Åsa:

skriven

Håller tummarna för att de hittar nåt i magen! ;)

Kommentera här: