Fredag igen...

Jag tycker att det enda jag skriver om för tillfället är att tiden går så fort - men det gör den verkligen! Jag hinner inte med..

Nenne har iaf skött sig fint de senaste dagarna, även om han känts lite matt i kroppen.
I Onsdags blev det ett lättare pass longering och igår trimmade vi lite lätt på banan. Som vanligt fokus på att ha en avslappnad, lösgjord och lydig häst!

Idag blir det vila eftersom min kära mamma är på besök och vi ska äta gomiddag och bara ha trevligt! Hon är ju inte i krokarna så ofta så det gäller att passa på =)

På tal om passa på så blir det en sväng till Granngården först, man måste ju passa på att handla strö och hästmat när det är klubbdagar och rabatt. Me like!! Håller bara tummarna för att vi får låna Inas föräldrars skåpbil eftersom Johan fortfarande är i Norrland med våran bil..

Inte riktigt rätt bil, men det är en Ina som är ute och kör iaf..Hihi jag älskar hur hon ser ut på den här bilden..The muppet Ina =p

Nu ska jag pallra mig från jobbet!

Ha det bra allesammans!

Kommentera här: