Segt

Hej alla och god fortsättning får man väl säga nu!

Hoppas att ni har varit snälla i år och att tomten kom med många fina julklappar =)
Jag måste ha varit jättesnäll i år för jag fick en hel drös jättefina julklappar, bla så har Johan gett mig en BE-kort kurs!! Så nu är det bara att plugga, de visste inte riktigt när de skulle börja med kurserna men de första uppkörningarna skulle börja i maj tror jag att det var, spännande!! Jag blir nervös bara av att tänka på det..

På stallfronten har det varit fortsatt väldigt lungt, Nenne har vilat fram till julafton och igår var vi ut på en tur i skogen, mycket snö är det så det är svårt att försöka ta det lite lungt när han får pulsa så mycket.

Idag har varit en riktig bakisdag för Angelica, jag tror att jag börjar bli gammal för jag har aldrig varit typen som blir bakis men det kommer oftare och oftare nu för tiden...oroande! =p 
Så det blev bara en lätt (väldigt lätt) barbackatur på ridbanan. Jag mockade och fixade dock till både Åsa och Jill och hade insläppet så lite nytta gjorde jag ändå..

Nu ska jag inta soffläge att tag till innan det ska inhandlas middag!


Min söta brorsdotter var här på besök igår, hon ska bli en hästtjej har faster bestämt och det verkar gå ganska bra såhär långt..!

Kram

Kommentera här: