Kallt kallare kallast..

Jag tycker att jag skriver var och varannan dag om att det är kallt..men idag var det verkligen kallt!!
Skulle ha tagit in hästarna idag, men fick ett sms vid 4 - halv 5 tiden om att hästarna redan kommit in för att få värma sig själva och stallet..så det blev ett väldigt lätt stallpass som bestod av att ge hästarna krafft vid 6 tiden, skönt!

Nenneman fick ett väldigt lätt motionpass idag som bestod av en barbacka tur på ridbanan i hela kanske 15 minuter. Jag kände inte riktigt för att bege mig ut på en tur i skogen alldeles själv i kylan. Det var faktiskt ganska varmt och skönt om rumpan när jag skumpade runt där på ridbanan och Nenne verkade också ganska nöjd med att få springa några varv =)

Imorgon blir det vila igen för Nennes del då jag ska på julmiddag med jobbet, mums! Jag har inte ens ätit en enda juleköttbulle eller prinskorv, så det är väl så dax nu så man får lite mer julstämmning såhär dagarna innan jul!!

Kram =) 

Kommentarer:

1 INA:

skriven

Så du har en blogg du!! Det var mer än jag visste ;)



Trevligt!

2 Angelica:

skriven

Javisst!!! Den är ju ganska ny så ryktet har inte hunnit sprida sig så långt ännu.. =p

3 Ina:

skriven

Haha det är bara att härda ut, snart är den vida berömd =)

Kommentera här: