Illamående

Ja jag tror att min så kallade bakisdag även kanske var början på en magsjuka..?
Var iaf illamående i stort sett hela dagen igår, tog mej dock igenom jobbdagen i hopp om att det skulle bli bättre, vilket det blev stundtals. Men mot em/kväll blev så fick jag ge upp så det blev vila för Nenne och hem och bädda ner mig i soffan för min del.
Idag känner jag mig fortfarande likadan (och stackars Johan också..) och för att skona våra jobbkamrater så det är två sjuklingar hemma på återhämtning idag. Vi har dock klarat oss från spya och andra otrevligheter och jag hoppas att det håller sig så!!

Jag har insläppet i stallet idag så jag får väl masa mig ner och mocka och fixa lagom till insläppet så det bara är att åka hem och vila upp sig till imorgon igen!
Det är så himla tråkigt att vara hemma och vara sjuk när man bara är halvsjuk, så man är för pigg för att bara lata sig men ändå inte orkar göra något..ja ni fattar kanske.. =p Blir väl till att snoka runt på lite bloggar och diverse trevliga hemsidor halva dagen. Ska nog kolla hur vårens tävlingar ser ut också, börjar väl bli dax att tänka på det också =D Jag hoppas verkligen att vi kan hålla oss pigga och krya även denna tävlingssäsong så vi kanske kan få till våran 1,30 start inom en inte allt för långt tid. Men vi börjar nog med ngn 1,15 som första start och sen några 1,20 för att se vilken form vi är i, det var ju längesen vi tränade nu också. Det ska bli kul att komma igång på riktigt snart igen!!


Dem flesta har nog sett denna förut, men det får en verkligen att komma i tävlingsstämmning!

Jaja ha en bra dag allihopa!!
kram




Kommentera här: